9.2 / 10 125 reviews 
  •   Bel ons direct!   046 442 08 90   046 442 08 90
  • Industriestraat 2, 6135 KH Sittard
  • 09:00u (ZA 10:00u) -17:00u (ZO Gesloten)

Auto Zuyd

Auto Zuyd is gespecialiseerd in de verkoop van occasions in perfecte conditie tegen de scherpste prijzen. Dit doen we middels een vernieuwend concept waarbij we zorgen dat onze bedrijfskosten zo laag mogelijk blijven. Normaliter overheadkosten die doorberekend worden in de verkoopprijs en die de eindgebruiker dus betaalt.

Om de kwaliteit van onze occasions te kunnen borgen wordt iedere auto wanneer deze binnen komt goed bekeken. Wanneer u op zeker wilt spelen, kunt u een afleverpakket bij uw auto kopen. Vanaf €599,- wordt u auto uitgebreid nagekeken in onze werkplaats, krijgt deze een afleverbeurt en garantie. Wilt u dit niet, dan betaald u enkel de scherpe internet meeneemprijs, zonder bijkomende aflever- of rijklaarkosten. Iedere auto (duurder dan 3.000 EUR) wordt professioneel gereinigd en afgeleverd met nieuwe mattenset en  minimaal 6 maanden APK, ook wanneer u kiest voor onze scherpe internet meeneemprijs! Kwaliteit en vertrouwen staan bij Auto Zuyd hoog in het vaandel. Wanneer u bij ons een auto koopt willen wij dat u met een goed gevoel naar huis gaat. Maar misschien nog belangrijker dat u hetzelfde goede gevoel telkens weer krijgt wanneer u in uw auto stapt.

Zo zorgt Auto Zuyd dat we voor u altijd de beste occasions tegen de scherpste prijs hebben en dat u met een goed gevoel de weg op gaat.

— Bert den Rooijen

Over Mijzelf

Mag ik mezelf aan u voorstellen, mijn naam is Bert den Rooijen, eigenaar en oprichter van Auto Zuyd. In 2004 begon ik in de autobranch bij Smeets Mercedes-Benz. Na een aantal jaren in de branch te hebben meegelopen zag ik dat er een verandering gaande was in de behoefte van de klant.

Traditioneel gingen mensen naar een autodealer in de buurt om te kijken wat voor een auto bij hun zou passen. Echter merkte ik dat steeds meer mensen zelf thuis achter hun computer of via familie en vrienden uitzochten welke auto ze wilde en vervolgens gericht deze auto via internet gingen zoeken. Dit betekende dat autobedrijven niet meer absurd hoge prijzen voor hun auto’s konden vragen tenminste, wanneer ze mee wilde doen op deze nieuwe “internet-markt”.  De vraag voor mij was alleen; hoe kan ik de scherpste prijzen hanteren en toch aan de verwachtingen van de klant voldoen.

Om voor u een scherpere prijs dan andere autobedrijven te kunnen hanteren moest ergens bespaart worden. De vraag was alleen op welke kosten. Daarom heb ik klanten gevraagd wat ze belangrijk vinden wanneer ze een auto kopen. De meest voorkomende antwoorden waren:

– technisch perfect
– laagste prijs
– goede service en vertrouwen

Hierdoor wist ik waar ik niet op moest besparen en wat de kernwaarde in mijn bedrijf moesten worden.

Ik of een van mijn collega’s gaan graag met u in gesprek om te bekijken of we iets voor u kunnen betekenen!

Graag tot ziens!

Bert den Rooijen